Kerken en nijlpaarden

26 mei 2017 - Valencia, Spanje

Schilderijen in museum van de kathedraal

Gistermorgen 3 kerken bezocht. Die van St. Nicolaas was fraai barok. De vreemde kathedraal had er een museum bij met allerlei schilderijen met 'tape' over de scheuren geplakt. Op een ander schilderij liet een mannetje trots zijn bovenbeenwond zien.

Biopark beestjes

In het Biopark kon je nijlpaarden onderwater zien. De ene kolos draait zijn kont tegen het glas en poept... Zo onbeleeft! Heel het water troebel.
 Het Biopark was verder fraai ingericht en bevatte Afrikaanse dieren. De krokodillen waren ook erg groot! Ook was er een booskijkend familielid van Bokito. Eén van zijn vrouwtjes had een kleintje.

Laatste avondmaal

Daarna zaten we met zere voetjes lekkere restjes op te maken in het appartement, maar voor mijn glas leeg was lag ik weer terug in bed. Zo moe.

1. Joan Bos:
    27 mei 2017
    We zijn weer veilig thuis.
  2. Joan Bos:
    Op de terugweg zijn we 2x langs de Hoeksche Waard gevlogen! Wegens drukte moest het vliegtuig een rondje vliegen, draaide boven Pernis en weer terug over Goeree, waardoor ik de Hoeksche Waard en Tiengemeten goed zag liggen.