Laatste dagen

26 mei 2019 - Bredene, België

Vrijdag wilden Guus en ik kastelen gaan bekijken nabij Brugge, maar we kwamen in een file terecht, waardoor we 2½ uur deden over 6½ km. Uiteindelijk hebben we toch nog de fraaie kastelen (van) Loppem, Tillegem [foto] en Tudor (met geometrische tuin) kunnen fotograferen.

Kasteel Tillegem

's-Avonds gingen we in Oostende uit eten, waar Richard voor het eerst van zijn leven Coq Au Vin at en het ook nog lekker vond!

Kippetje 4 Rich

Zaterdag zijn de Beltmannen gaan minigolfen hier in Bredene op een baan met een stadspoort, een Titanic en een gorilla. Ook kon je er golfballetjes over en door hindernissen schieten. Ik heb geoefend op actiefoto's, waar golfer en balletje beiden op staan.

Na de avondmaaltijd hier in het huisje, zijn de Beltmannen vertrokken naar de grote kermis in Brugge. Vanmorgen kreeg ik de door hun gewonnen prijs overhandigd: een Minion pennen-etui.

Minionprijs

Deze zondag doen we het rustig aan. Toen de mannen boodschappen gingen doen, heb ik me laten afzetten voor een strandwandeling. Gelukkig had ik de harde wind in de rug.

Strand, pier en duinen

1. Helma:
    26 mei 2019
    Gezellige verhalen.
  2. Annette:
    26 mei 2019
    Leuk hoor en mooie foto's ook!